seria imprez organizowanych przez KLONY i ferajne

"LARP"

FESTEBOYEN 2017 jest ostatnią odsłoną konfliktu pomiędzy NATO i KSW!
Na sierpień 2017 planowana jest rozległa inwazja wojsk NATO na starym kontynencie. Sojusz zamierza tym ruchem zakończyć dziesięcioletni konflikt z wojskami KSW i przywrócić porządek militarny w Europie. Czy inwazja pozwoli ostatecznie przywrócić stary ład, czy raczej KSW definitywnie odepchnie Wojska zachodnie od brzegów Europy? To wszystko zależy już tylko od Was!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-05-06 21:44:04

 Moroz

Organizator

Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-16
Posty: 446
Punktów :   
WWW

regulamin

1. WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE.

1.1. Pełnoletność potwierdzona dokumentem tożsamości (dowód osobisty, lub inny dokument ze zdjęciem).

1.2. Organizator dopuszcza uczestnictwo osób, które ukończyły 17 rok życia, pod warunkiem dostarczenia przez zainteresowanego pisemnego oświadczenia (o treści ustalonej przez Organizatora) zgody na udział w zlocie, podpisanego przez prawnych opiekunów.
    a) Nieletni uczestnik musi posiadać pełnoletniego opiekuna, który nie jest zwolniony z              opłaty zlotowej – opiekun może być czynnym uczestnikiem zlotu.
    b) Pełnoletni opiekun musi przywieźć oświadczenie o podjęciu odpowiedzialności za
    nieletniego uczestnika (o treści ustalonej przez Organizatora), podpisane przez niego oraz     prawnego opiekuna

1.3. potwierdzenie uczestnictwa do dnia 7 sierpnia włącznie (o treści ustalonej przez Organizatora) na adres festeboyen@wp.pl Wszystkie osoby, które zarejestrują w dniach następujących po wyznaczonym terminie, obowiązuję cena 45zł za bilet.
Osoby, które bez rejestracji internetowej i wcześniejszego ustalenia faktu z organizatorem, stawią się w dniu rozpoczęcia zlotu na twierdzy Boyen, w celu wzięcia udziału w grze, podlegają opłacie równej 100 polskich złotych.

1.4. Wpłacanie opłaty wpisowego w wysokości 35 zł (za osobe) na konto organizatora(zostanie podane).wpłaty proszę dokonywać drużynami. Opłata może ulec zmianie, o czym zainteresowani zostaną powiadomieni.

1.5. Obowiązek noszenie numerowanego identyfikatora wydawanego w Sztabie Zlotu podczas rejestracji.

1.6. Stawienie się w określonym w programie Zlotu miejscu i czasie.

1.7. Opłata wpisowa nie podlega zwrotowi.

1.8. Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednim potwierdzeniem będzie nadesłanie zgłoszenia.

1.9. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych punktów.

1.10. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.

1.11. rejestracja możliwa jest tylko do dnia 20 sierpnia. Po 20 dniu sierpnia, nie będą już rozpatrywane zgłoszenia(wpisowe nie podlega zwrotowi - 3.17pkt regulaminu)

2. ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO.

2.1. Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe 6-8mm BB.

2.2. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG. Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał.

2.3. Obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, hukowych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów, bez zgody Organizatora.

2.4. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru, wyposażenia czy kamuflażu jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Trafiony oznajmia powyższy fakt, zabezpiecza broń i udaje się do wyznaczonego punktu nie zdejmując ochrony oczu. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni jest dozwolone.

2.5. Przypadkowe trafienie przez sojusznika nie powoduje "śmierci".

2.6. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce.
a) broń można „naprawić” tylko i wyłącznie w obozie

2.7. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.

2.8. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.

2.9. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.

2.10. Bezwzględnie zabrania się przekraczania zabezpieczeń terenu oraz korzystania z obiektów oznaczonych jako niebezpieczne.

2.11. Jeżeli broń posiada kolbę, nie wolno oddawać strzału, bez przyłożenia kolby do tzw. dołka strzeleckiego. Wyjątek stanowi oddawanie strzałów z biodra.

2.12. Jeżeli replika nie posiada kolby, regulamin nie ogranicza sposobu oddawania strzału. Taką broń można wychylać z za rogu i strzelać bez celowania.

2.13 Wszelkie udokumentowane przejawy oszustwa na "polu walki", zakończą się usunięciem oszusta z rozgrywek do końca dnia. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze jest tak jak nam się zdaję. do wykluczenia uczestnika potrzebne będą niezbite dowody potwierdzone przez trzech uczestników.

2.14 Organizator przewiduje następujące limity fps

-Taktyka zielona do 460 fps

-Taktyka czarna do 410 fps

-Repliki karabinów wyborowych do 570fps (Jedynie ogień pojedynczy. "Snajperów" uprasza się o utrzymanie ,co najmniej, dwudziestu metrów dystansu od ofiary.)

Organizator doskonale rozumie, iż w wielu sytuacjach ciężko jest zachować odpowiedni dystans od celu i apeluje do zdrowego rozsądku KAŻDEGO Airsoftowca.


3. REGULAMIN PORZĄDKOWY.

3.1. Organizator uprasza o przestrzeganie regulaminu, oraz podporządkowanie się innym ustaleniom powstałym w trakcie trwania Zlotu, a mających istotny wpływ na przebieg imprezy.

3.2. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.

3.3. Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych lub z innych powodów) w każdym jej momencie.

3.4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.

3.5. Liczebność i skład stron biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.

3.6. Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.

3.7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony, skradziony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.

3.8. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.

3.9. Zgody Organizatora wymaga wystawienie stanowiska handlowego oraz inne formy handlu na terenie zlotu.

3.10. Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.

3.11. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.

3.12. Sankcję za niestosowanie się do regulaminu, w zależności od powagi przewinienia, indywidualnie ustala organizator.

3.14. Na miejscu znajdują się toalety i tylko one służą do załatwiania potrzeb fizjologicznych

3.15. Zakazuje się spożywania alkoholu, osoby przyłapane na spożywaniu alkoholu lub określone przez Organizatora mianem "pijanych" nie będą mogły brać udziału w rozgrywkach (zakaz spożywania alkoholu obowiązuję aż do zakończenia airsoftowej części zlotu)

3.16 Zakazuje się noszenia replik itp. po rozpoczęciu wieczorowej części zlotu. Repliki powinny wówczas znajdować się w bagażnikach, namiotach lub w magazynie organizatora(organizator nie odpowiada, za szpej pozostawiony w magazynie)

3.17 Wpisowe w wysokości 35zł, w wyjątkowych przypadkach 45zł i 100zł, nie podlega zwrotowi.

3.18. Zakazuję się używania butli gazowych lub podobnego sprzętu na terenie obozowiska (zostaną wyznaczone do tego osobne miejsca)

3.19. zakazuję się rozpalania ognisk w miejscach do tego nie wyznaczonych, miejsca te wyznacza Organizator

4. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE.

4.1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.

4.2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (kamizelka odblaskowa).

4.3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.

4.4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.

4.5. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.

4.6. Organizator nie odpowiada za zniszczenie kamery lub aparatu fotograficznego przez innych uczestników

organizator szczególną uwagę zamierza zwracać na przestrzeganie regulaminu. osoby nagminnie łamiące jego postanowienia zostaną odpowiednio usankcjonowane

Offline

 

#2 2010-05-24 17:48:05

 LORD

Organizator

6200174
Skąd: Gizycko
Zarejestrowany: 2008-02-23
Posty: 80
Punktów :   
WWW

Re: regulamin

REGULAMIN BYŁ EDYTOWANY
PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora