Moroz - 2016-12-20 21:46:14

Rejestracja prowadzona będzie przez formularz google. Link do formularza wrzucimy na wszystkie nasze strony.

Co wpisujemy na formularzu:
1) Ksywa na forum
2) Imię i nazwisko
3) Nazwa Teamu
W tym roku wprowadzamy obowiązek zarejestrowania się na forum zlotowym wszystkich graczy. Dzięki temu uczestnicy będą uzyskiwać odgórnie dostęp do zamkniętych działów zlotowych po opłaceniu wejściówek i nie trzeba będzie dodatkowych formalności. Brak konta na forum spowoduje odrzucenie rejestracji zlotowej.
4) Nick / Ksyw
5) Skąd jesteś
6) Nr: PESEL - wpisują osoby które chcą przystąpić do grupowego NNW.
Osoby które nie podadzą PESELu będą musiały ubezpieczyć się na własną rękę na kwotę minimum 30 000. Bo na tyle opiewać będzie jak co roku imprezowe ubezpieczenie NNW.
Bez ubezpieczenia nie będzie wstępu na teren imprezy.
7) Wybór strony
8) Preferowana funkcja w zespole
9) Doświadczenie w L.A.R.P.
10) Adres e-mail
11) Numer telefonu
12) Numer I.C.E. (W Nagłych Wypadkach)
12) Potwierdzenie chęci uczestnictwa w Zlocie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rejestracji

Niepoprawne lub niepełne dane, mogą spowodować odrzucenie przez organizatorów formularza rejestracyjnego.

Lista graczy pojawi się na forum około 7 dni po rozpoczęciu rejestracji.

Potwierdzenia uczestnictwa wraz z numerem konta do wpłat wysyłać będziemy na podane na formularzu adresy mailowe.

Na dwa dni przed rozpoczęciem rejestracji uczestników, zasady i regulamin dostępne na naszej stronie otrzymają swoją ostateczną formę (http://festeboyen.wix.com/larp).

Formularze rejestracyjne będą dostępne na stronie internetowej, oraz na forum.

Pierwszeństwo będą miały ekipy zaproszone przez organizatora, które link do formularzy dostaną przed oficjalną rejestracją.